نکات مهم درباره تیپ گذاری کاشت ناخن

نکات مهم درباره تیپ گذاری کاشت ناخن

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یک فرایند زیبایی‌ است که یک ناخن کار به کمک آن می‌تواند ناخن‌ها را به طور کامل ترمیم و به شکلی زیبا و جذاب تر کند. تیپ گذاری کاشت ناخن یکی از روش‌هایی است که در این فرایند استفاده می‌شود. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره تیپ گذاری کاشت ناخن خواهیم پرداخت. در مرکز آموزش کاشت ناخن در پیروزی به هنرجویان، به صورت عملی و با ارائه نکات ریز و تکمیلی در خدمات شما عزیزان هستیم.

تیپ گذاری ناخن چیست؟

تیپ ناخن یکی از روش‌هایی است که در کاشت ناخن مصنوعی به کار می‌رود. تیپ‌ها به صورت قالب پلاستیکی یا ژلی با اندازه‌های مختلف و با طرح‌های متنوعی تهیه می‌شوند. این نوع از کاشت ناخن مصنوعی به دلیل سادگی و سرعت اجرا محبوبیت زیادی در بین افراد دارد.

نحوه کاشت ناخن با تیپ و پودر

برای استفاده از تیپ ناخن، ابتدا ناخن‌های طبیعی تمیز شده و به شکل مورد نظر از قبل طراحی می‌شوند. سپس تیپ‌ها به اندازه ناخن‌های طبیعی برش داده می‌شوند و با استفاده از چسب ناخن بر روی ناخن‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. پس از این مرحله، مواد کاشت مانند پودر اکریلیک یا ژل بر روی تیپ‌ها و ناخن‌های طبیعی اعمال می‌شود تا شکل و طرح دلخواه به دست آید. در نهایت، لایه‌ای ازلاک ناخن بر روی تیپ‌ها و ناخن‌های طبیعی اعمال می‌شود تا ظاهری صاف و بدون خط و خش به دست آید.

چرا تیپ ناخن طرفداران زیادی دارد؟

استفاده از تیپ‌ها در کاشت ناخن به دلیل سادگی و سرعت اجرا، محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. همچنین، قابلیت تنوع بالاز دیگر مزایای استفاده از تیپ ناخن است که این روش به افراد اجازه می‌دهد تا از طرح‌ها و شکل‌های مختلفی برای ناخن‌های خود استفاده کنند. همچنین، تیپ‌ها در مدل‌ها و سایزهای متفاوتی در دسترس هستند که به افراد امکان می‌دهد تا آن‌ها را برای انگشت‌های مختلف پا و دست استفاده کنند.

انتخاب نوع تیپ

انتخاب نوع تیپ

روش تیپ گذاری کاشت ناخن یکی از روشهای کاشت ناخن مصنوعی است که در آن از نوعی ناخن مصنوعی به نام “تیپ” استفاده می‌شود. ناخن کار تیپ‌ها که اندازه های مختلف دارند به صورت یک طرح یا الگوی پیش‌ فرض انتخاب کرده و بر روی ناخن های طبیعی قرار میدهد. این روش به دلیل سادگی و سرعت اجرا، محبوبیت زیادی در بین افراد دارد.

در مرکز آموزش کاشت ناخن پیروزی ، روش های کاشت ناخن با توجه به نوع دوره انتخابی شما (مبتدی تا پیشرفته) اموزش داده میشود.

نکات مهم درباره آموزش تیپ گذاری کاشت ناخن:

انتخاب اندازه مناسب تیپ

1. در انتخاب تیپ حتما دقت کنید بزرگتر با کوچکتر نباشد در صورتی که تیپ از صدف ناخن کوچکتر باشد و با فشار دادن بخواهید انرا روی ناخن فیکس کنید باعث دفرمه شدن و ناهماهنگ شدن سر ازاد ان با دیگر ناخن ها میشود و هم موجب درد بعد از کاشت خواهد شد .و در صورتی که بزرگتر انتخاب کنید به طور کامل روی بیس ناخن نمیخوابد و از طرفی قسمتی از گوشه های تیپ بر روی ساید وال ناخن افتاده و موجب هواگیری کاشت خواهد شد .

تنظیم تیپ

2. حتما در موقع چسباندن دقت کنید که قسمت شیار داخل تیپ یا لاین اسمایل انرا بر روی لبه ناخن طبیعی بچسبانید و بالاتر از آن نباید قرار دهید ، این کار موجب سر بالا شدن تیپ ها خواهد شد.

چسباندن تیپ

3. قبل از چسبانیدن تیپ بر روی صدف ناخن انها را کوتاه کنید و بهتر است به شکل هماهنگ با حالت شیار داخل تیپ دربیاورید.( بیضی)

خراشیدن تیپ ها

4. قسمت داخل شیار تیپ را با سوهان برقی خط و خش بیاندازید تا بهتر روی صدف ناخن بچسبد .

چسابندن تیپ ها

5. از چسب های با کیفیت و دارای غلظت مناسب استفاده کنید . داخل شیار را چسب بزنید به اندازه ای که نه کم باشد و نه شره کند . و بر روی دستمال به صورت ضربه ای یکبار بزنید تا چسب اضافه گرفته شود.

6 . موقع چسباندن تیپ دقت کنید بالاتر از شیار و فلش ناخن بر روی صدف نچسبانید و دقیقا با لبه ناخن طبیعی مماس باشد.

اندازه مناسب قد ناخن

7. قد ناخن طبیعی قبل از چسباندن تیپ حتما باید کوتاه شود و به اندازه 2 تا 3 میل باشد.

کات کردن لبه های تیز تیپ

8. لبه های تیز تیپ را در صورت بلند بودن کات کنید تا اگر با شیب 45 درجه تیپ را چسباندید لبه های تیپ کامل به روی صدف بچسبد.

نحوه کات کردن تیپ ها

9. در لحظه کوتاه کردن تیپ با کاتر انگشت خود را روی خط چسب تیپ بر روی صدف بگذارید و با یک ضربه کوتاه کنید.

نکته تیپ گذاری

سوهان کشی و فرم دهی تیپ

10. در صورت امکان تمامی شیب و سوهان کشی و فرم دهی تیپ را به طور فیکس انجام ندهید و 20 درصد از کار را بعد از مواد گذاری انجام دهید.

محو کردن خط تیپ

11. برای محو کردن خط تیپ ابتدا از سوهان برقی استفاده کنید و حجم پله تیپ را بر روی صدف ناخن با سر سوهان کاجی از بین ببرید و بعد از این مرحله از سوهان دستی استفاده کنید. و طی دو مرحله خط تیپ را به طور کامل محو کنید.

بسترسازی

12. بعد از اتمام فید خط تیپ حتما بستر سازی خیلی سطحی تمدید کنید .بدون آسیب به لایه های سطح ناخن .

منتشرشده توسط

مهین

جهت آشنایی کارآموزان علاقمند به آموزش کاشت ناخن که از شهرستان های مختلف برای اموزش به (منطقه پیروزی در تهران) تشریف میاورند. خیابان پیروزی تهران (فرح آباد سابق) در منطقهٔ ۱۴ شهرداری تهران یکی از مناطق شرقی-جنوب شرقی شهر تهران قرار گرفته است. محلات مهم این خیابان ، محله نیروی هوایی میباشد . از غرب به میدان شهدا و از شرق به میدان کلاهدوز ختم میشود. ایستگاه های مترو این خیابان (ایستگاه مترو میدان شهدا- مترو ابن سینا- مترو پیروزی- مترو نبرد و مترو نیروی هوایی) است. خیابان های مهم این منطقه خیابان اول تا ششم نیروی هوایی ، خیابان دهقان (چهار راه کوکاکولا) ، شکوفه ، بلوار ابوذر و ... است. نزدیکترین ترمینال به این منطقه ترمینال شرق تهران میباشد. با اینکه مترو دسترسی دیگر ترمینال ها را به این منطقه نزدیک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.