چرا لاک ژل پرطرفدار است؟

چرا لاک ژل پرطرفدار است؟

لاک ژل یکی از خدمات کاشت ناخن است که توسط ناخن کار در مرکز آموزش کاشت ناخن شرق تهران آموزش داده میشود و همچنین در مرکز خدمات کاشت ناخن پیروزی انجام میشود.

لاک ژل به دلیل مزایایی که دارد، از جمله ماندگاری بیشتر و براقیت بیشتر، از طرفداران زیادی برخوردار است . همچنین، با وجود اینکه هزینه لاک ژل نسبتا بیشتر از لاک ناخن معمولی است ، اما به دلیل ماندگاری بیشتر، برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه است.

با گذشت زمان، تکنولوژی لاک ژل نیز پیشرفت کرده و امکانات بیشتری برای طراحی و استفاده از آن وجود دارد. به همین دلیل، لاک ژل همچنان یکی از محبوب‌ ترین گزینه‌ها برای طراحی ناخن است..

همچنین، امروزه تولید کنندگان لاک ژل، انواعی از آن را با خصوصیات متنوعی از جمله مات، طلایی، نقره‌ای و غیره عرضه می‌کنند که باعث شده است تا این لاک بازاری بسیار پویا و متنوع داشته باشد.

منتشرشده توسط

مهین

جهت آشنایی کارآموزان علاقمند به آموزش کاشت ناخن که از شهرستان های مختلف برای اموزش به (منطقه پیروزی در تهران) تشریف میاورند. خیابان پیروزی تهران (فرح آباد سابق) در منطقهٔ ۱۴ شهرداری تهران یکی از مناطق شرقی-جنوب شرقی شهر تهران قرار گرفته است. محلات مهم این خیابان ، محله نیروی هوایی میباشد . از غرب به میدان شهدا و از شرق به میدان کلاهدوز ختم میشود. ایستگاه های مترو این خیابان (ایستگاه مترو میدان شهدا- مترو ابن سینا- مترو پیروزی- مترو نبرد و مترو نیروی هوایی) است. خیابان های مهم این منطقه خیابان اول تا ششم نیروی هوایی ، خیابان دهقان (چهار راه کوکاکولا) ، شکوفه ، بلوار ابوذر و ... است. نزدیکترین ترمینال به این منطقه ترمینال شرق تهران میباشد. با اینکه مترو دسترسی دیگر ترمینال ها را به این منطقه نزدیک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.